Lista di StarTrek

Questu articulu furnisce una visione generale di i rumanzi cù stori chì si passanu in l'universu fittiziu di Star Trek. Apparsu in inglese in almenu 700 volumi. Una parte hè stata publicata ancu in tedesca, francese è altre lingue.


A maiò parte di a storia adatta caratteri, locu è altri elementi di a trama di i filmi è a serie TV. Una parte conta i filmi di Star Trek o episodii di serie TV. I stori ùn appartene micca à u canone ufficiale di serie televisive è filmi.


A lista piglia in contu i rumanzi è l'antulugii indipindentamente di cumu sò stati produtti è dunque include ancu volumi chì ùn sò micca stati stampati ma publicati solu cum'è e-libri. A lista si focalizeghja nantu à e prime publicazioni di l'editori di libri in inglese è tedescu è ùn include micca antologie di libri chì sò digià publicati. E ristampa è e publicazioni novi sò pigliate in contu solu in quelli casi in cui si prisentanu sottu un titulu sfarente, sottu un titulu di serie o in una traduzzione mudificata.


I rumanzi è i racconti rapprisentanu una parte impurtante di a fiction Star Trek in u quadru di u merchandising.Parechji rumanzi sò stati posti nantu à a lista di i bestseller di u New York Times. In u 1994, a rivista di i Stati Uniti Cinefantastique mette u numeru di copie di i rumanzi di Star Trek venduti in u mondu à almenu 30 milioni.

Commentaires